Wednesday, March 7, 2007

Verplicht worden om je kinderen af te geven aan een geweldadige ex

Mja, dat overkomt veel vrouwen (en ook mannen) dat hun kinderen tot aan hun 12e verplicht worden om te voldoen aan de bezoekregelingen die opgelegd worden door de wet en de rechter.

Op zich niks mis mee als de relatie die verbroken is nog wel op verstandige wijze maar andere wijze wordt "voortgezet" en de ouders in overleg eventueel met behulp van advocaten een goede regeling hebben getroffen.

In deze zaak is de ex van deze vrouw altijd zeer geweldadig geweest en heeft nooit werkelijke interesse gehad in zijn oudste dochter. Hij heeft zich ook schuldig gemaakt aan incest...

Nu echter, hij zit vast, vindt ie het nodig om alles overhoop te halen om een bezoekregeling te krijgen om zijn jongste dochter te kunnen zien.

De vrouw in kwestie vindt het geen goed idee, vooral niet omdat ie dus zo geweldadig is....en ze bang is dat ie zich nu zal vergrijpen aan dit meisje van 6 jaar.

Is het dan weer zo dat er eerst wat moet gebeuren?

2 comments:

Anonymous said...

ik ben een moeder met 2 dochters waar van de ex ook niet hele maal fris is hij heeft mijn oudste dochter misbruikt en die wil hij niet meer zien mijn jongste nu 6 jaar moet binnen kort een bezoek regeling met hem aan gaan wij zijn natuurlijk heel bang voor misbruik maar de rechter vind dat zij toch naar hem toe moet ook mij heeft hij mishandeld gelukkig bleef dat bij een klap ik heb aan gifte gedaan met mijn dikke kaak maar nog geen bewijs genoeg toch moet komend weekeinde de dag worden hij komt eerst hier van 10 tot 2 helaas en het weekeinde daar op moet mijn dochter naar hem er mag iemand mee maar hij wil wel met alle geweld met haar alleen zijn voor een bepaalde tijd en zo moet het gaan werk ik niet mee kost het me 250 euro per keer

groetjes een hopeloze moeder

Jean said...

Een van de methodes om aandacht te vragen is de pers in te schakelen.

Jouw zaak is net als velen anderen dermate heftig dat alleen publiciteit nog zal helpen.

Daarom, kranten en andere media, zoals internet enzo....zijn de aangewezen methodes.