Monday, March 5, 2007

Nieuws Uitzetting

De IJWBV laat weinig horen....die kunnen alleen bellen als ze een eigen belang hebben. Als het gaat om andere zaken, doen ze alles schriftelijk af, dus zullen ze reageren op de ontwikkelingen van gisteren dan zal dat zijn door middel van een brief. Ik ken ze....heb ervaring met ze.

Het laatste nieuws is nu dat ik 3 antwoorden kreeg op mijn mailtjes.

1. De topadvokaat De Leon wil mijn moeder vertegenwoordigen op 14 maart as op de rechtbank van Utrecht.

2. Jan Voorbij van de SP afdeling IJsselstein reageerde snel terug en met veel sympathie. Die maken de verkiezingen af (is woensdag) en gaan donderdag ook zien wat ze kunnen.

3. Peter Bekkering van het AD Utrechts Nieuwsblad reageerde met het verzoek hem te gaan bellen voor het maken van een verhaal in genoemde krant.

Dat is dus heel erg goed nieuws. Kijk, dat je moet betalen voor je woning is heel normaal en dat als er een achterstand is je die moet inlopen dat is ook heel normaal, maar om zo een zaak af te handelen op de manier zoals de YWBV nu doet, agressieve dagvaardingen naar 80 jarige klanten (32 jaar!!!!!) sturen, neen dat kan echt niet hoor.

Die mevrouw die die zaak behandelt mag zich echt achter de oren gaan krabben....ik heb mij voorgenomen dat als de YWBV zich in deze zaak star blijft opstellen, met andere woorden, vast blijft houden aan de dagvaarding met inhoud en dus geen brief/mail/telefoontje doet met, we laten de boel de boel, dat de zaak dermate op de spit wordt gedreven dat bepaalde mensen daar bij het YWBV ontslag gaan nemen of ontslagen worden.

No comments: